Jul 15, 2011

Bila hati membisu

Salam..
Kebelakangan ni..emosi aku asyik serba xkena je. ntahla.. aku asyik dipersoal..ataupun mmg aku sentiasa mempersoalkan dia?aku ni betul-betul menyesal ke dengan dia?kenapa dia asyik ckp aku ni menyesal dgn dia? Hm..mungkin silap bila aku cuba berkongsi sesuatuyang aku rasa indah untuk dijadikan contoh supaya hubungan ini dapat menjadi lebih bermakna dan ke arah yang baik. Berdosakah andai aku memiliki impian untuk bakal pemimpin keluarga ku menjadi seorang yang lebih baik, dpt membimbing aku menjadi insan lebih baik?adakah ini bermakna aku tidak bersyukur dengan apa yg aku ada?apa tidak bolehkah andainya aku mengharapkan agar dia dan aku berubah spt apa yg kami harapkan.. Oh ye aku lupa..aku xlayak untuk berkata-kata..apa lg meminta..itu cuma tanda aku tidak bersyukur.. Tambahan lagi..mak kata aku ni suka nak bergaduh dengan orang..Mm..anak DERHAKA rupanya aku ni.. malang la rupanya dia..patut lah aku ni xpandai jaga hati org. nice one!

No comments:

Post a Comment