Jun 13, 2011

Date thing

Hehe rase cm gedik plak entry aku kali ne.. tp xpelah tgh feeling2 (konon) so layankan aje ye wahai blog ku..

Tghri td aku keluar ber'date" ing dgn z _ _ _ r. Ha..sape pandai sile isikan tmpt kosong sendiri ye.. Hm sbnrnye mula2 mcm rase..xnak la jumpe.x pyhla jmpe. (ntah knape semenjak cuti sem ni aku rse mcm dingin skit dgn dia, asyik nak begaduh je) tp.. bile fikir balik, lepasni dh masing2 praktikal then keje mane tau dia bz teruk punye n dh xley jmpe2 kan? so xpela jumpe je.

Mm.. plan asalnye dia nak dtg pick up kt umah aku then pi jejalan tp, hmntahla aku terasa mcm xsedap plak lgpun almaklumla abg sulung sy bersama isterinya yg memakai hijab ada kt rumah,kang nnt aku di katakan menconteng crayon ke muka mereka.. :( jadi aku ambil keputusan utk drive sampai ke Giant Bt Caves, park sana then ikut dia gi jalan.

Harini air xde kat umah sbb Syabas sdg melakukan kerja2 pembaikpulihan bermula jam 10 pg sampai 3ptg sbb dah bagi notis. jadi aku bajet nak mandi before kul 10 la ne..hehe sekali aku bangun tido bangun tido..last2 lepas Z _ _ _ r call kata dh nak grak dr tmpat dia briefing tu br le aku gegeh gi mandi..(Bajet2 la ai ckit kan tp bersih ye!)

So jmpe kt sana then dia tny nak pi mana..Huhu soalan ni la yg susah utk saya decide..hehe selalu bermasalah utk soalan ne. LAst2 decide pi One Utama. Yeay!! sbb dah lama jgak x gi sana kan hehe..so Suke2.

Sampai2 je trus dia kata.Lapar2 hehe disebabkan tmpt ou ini amatlah besar maka terpusing2 lah kami mencari tmpt makan yg diidamkan..huhu mcmla xde kt tmpt lain iaitu xlain dan xbukan KFC!!!!

Hm ye ye je aku igtkan kt manalah kitorang nak mkn nnt hehe, tp before tu aku berjaya mendapatkan Auntie Anne's (sama dgn nama panggilan kwn baik sy) kegemaranku iaitu Choc Mint dengan harga RM3.4o (eh xde tax ke?) huhu okla tu kan.then makan tu makan kenyangla perutku (konon tgh berdiet) jd ble kt kfc aku cume makan seketul ayam. padahal tamak beli XMEal Zinger ye..hehe so bege tu bawa balik kasi org rumah makan. (tp td saya dah makan suku Gulp! lebih suku sikit hehe)



So lpastu dia pi solat (sy tgh Red Flag) and then igt nak pi tgk wayang tp..tgk kan harga tiket yg mahal, so kitorang decide nak main bowling je.. walaupun 1 game.tp saya enjoy sbb sy dpt markah yg agak tinggi dengan cume 1x strike! yeehaa!

Then, mak dh call tnya kul bpe balik, g mana, n soalan2 yg berbentuk (balik la cpt!) arahan. so kitorang pun...beredar ke karaoke! haha.. ish2 anak ape aku ne.. kitorang saja nak try karaoke jamban kat ou rupenye mmg jamban sungguh. Hoho..mmg xdisyorkan, bilik mcm ruang utk public phone kt oversea yg bese kite tgk kt tv tu je. ish2..

Huhu sebab dh bayar jd nyanyi jela..walaupun sbnrnye kami cume dgr lagu je haha.. (KERJA kurang bijak). Hm so jgnla gi ctu ye. Then after tu nak balik dah, sy beli Famous Amous Choc Chip dgn Macadamia yg mahal harganye RM8.90 wow! ni sume dia pnye pasal, dah rekemen suh beli then dia kata "Alamak, yang dengan pecan nut(ni la fav saya sbnrnye) lagi murah la!" huhu tp xpela..

Kami pun kembali ke giant bt caves, lpas dia drop aku n ambl kereta, dia follow sampai stesen minyak sbb ak ckp nak isi minyak dulu.. then kitorang pun membawa haluan masing2..

~Tamatlah Date Thing Kami~

anyway, time borak2 tu dia ada tanya2 berapa kos ami bertunang, ehem2 sy pun tnya la knape? teringin ke? sbb sblm ni ak ckp kt dia xnak bertunang. takut dugaan dia org kata dahsyat!. tp ble dia kata kdg2 mcm teringin..Haha terus aku ckp kt dia bile2? hehe..tp xdela..duit pun xde mcmne nak bertunang kan? jadi.. wait and see je la yg mampu. (Sometimes i felt like giving up about getting engaged and married because it seems so hard for us) Hm tp xpela..kite tgk Takdir Allah kn.. Ok now. Nanti pape aku update lg eh.

*Kredit kepada sumber2 gambar yg saya letak ni ye!

2 comments:

  1. hye, sayalah auntie anne tu
    bhahahhaha :P


    eh2 saya nak lengkapkan tempat kosong tu buleh?
    ZAMIR kan?
    YEAYYYYYY saya yakin betul *tetibe perasan betul :P
    nak hadiah buleh?
    HAHA

    ReplyDelete
  2. hehe ha..btul2..anne mmg bijak! ok nnt aku bg hadiah.. (time anne kahwon buleh?) hehe..gurauje...

    ReplyDelete